Framme...

Sådär ja nu är jag framme, på ön kona "the big Island" Hawaii. Vi kom hit i onsdagskväll.  Vi möttes av massa människor från olika länder alla lika trötta och vilsna. Vi Blev visade till våra rum där vi sover 2 i varje, jag bor med en tysk tjej. Hela torsdagen bestod av information och massa fix. Men i Fredags började jobbet.  Jag jobbar i köket här och vi hjälper till att servera mat och diskar typ. De e 1100 personer som äter här så de e galet mycket mat och disk. Helt nybyggt kök också så inget är särskilt organiserat ännu, men de kommer säkert bli bra. Vi jobbar 11.30-19 mån-fred så nu är jag inte arbetslös längre kan jag säga. 😜
Nu är det helg och idag har jag tagit mitt första dopp i havet😊. Såå skönt, tråkigt bara att det är jätte mycket klippor och inte så mycket stränder, men idag hittade vi ett fint ställe som kallas den magiska stranden typ för ibland är det sandstrand där och ibland bara klippor. Idag va de sand, såå långt att gå dit bara så vi fick lifta lite 👍😊. Så man kan säga att jag har det bra här, det 
varmt för att inte säga svettigt rent ut sagt och då har inte varit klarblå himmel här ännu...  Människorna är härliga och trevliga och det finns sååå mycket fina blommor här!!  Nä nu ska jag sluta babbla och sova istället. Puss på er är 

Syrran
2014-09-28 @ 18:07:55

Härligt! Och äntligen bild på lite palmer! :)
Puss




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hand Made By Ida

Pappasflicka långt borta på Hawaii

RSS 2.0