I väntan på..

A Hurricane. Alltså någon slags Tropisk storm/ orkan. Den ska tydligen slå till mot Hawaii nu under helgen men vi vet inte riktigt när. De enda som verkar förberedda på detta är Mc Donalds som har satt upp plywoodskivor för fönsterna. Ingen verkar riktigt tro på att den ska komma. Och eftersom att vi bor på västkusten och den kommer från söder och förväntas gå österut så kommer vi förmodligen inte drabbas så hårt. Men Inatt har de iaf börjat regna så de e kanske ett täcken på att den e påväg. Vad vet jag... Blåser gör de inte än iaf. Be för oss om ni vill och kan skulle ju va hemsk om den verkligen kom och förstörde massa här.  Jag lovats att vara försiktig och allt sånt så va inte oroliga, som sagt ingen här är de så då e de ju onödigt om ni e de på andra sidan jorden.  
Så nu vet ni de. Här får ni lite bilder att njuta av i höstmörkret därhemma! 
Svenskarna- Judit, Louise, Lina och jag
Kollar in solnedgången på hapunabeach  för 2 veckor sen! 
En livs levande sköldpadda!!! 
Solen, blommorna, palmerna 😍
Janina min härliga tyska jobbarkompis och en sjuk fika med muddpie eller va de heter. The gang-Alma, Amelia, Mariana och jag :) 
Frukost vid havet! 
Ha de fint allihopa! Puss ❤️ 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hand Made By Ida

Pappasflicka långt borta på Hawaii

RSS 2.0