Låt mig presentera...

Dags att lägga upp lite bilder på folk som jag lever, jobbar, ber, skrattar och gråter med här. Kan även kallas vänner för livet som jag eventuellt inte kommer träffa igen förrens jag är i himmelen efter jag lämnat Hawaii denna gång. Är så glad över dom alla. 
Min bästa Alma Jonason. Henne har jag att tacka för att jag är här. Hon är min vapendragare och min trygga punkt här. Tycker Så mycket om dej Alma! 
Amelia flickan från Örkelljunga som jag inte visste fanns. Så bra tjej!  
Mariana från Brasilien, goaste tjejen som jobbar med mig i köket. 
Flickan till höger är min roommate Corina från Tyskland. 25år, lärare och rädd för kakelackor. (Precis som hemma hos Johan så är de jag som får döda levande obehagliga djur i vårt rum här.) 
Sarah i mitten Almas super mysiga och härliga rumskompis. Tjejen till höger heter Sophia är oxå supermysig. Påminner mig om min kompis Nelly hemma. 
Molly! Hon e bäst, som en syster från Gud. Hon är mitt bönesvar här. Hon kommer från USA och har sin galna  man Kyle med sig här. 
Dani från Tyskland. Staff här, han som mina bröder och Gustav älskar att retas med mig men är ändå en sån bra kille. Gentlemen! 
Janina min fina tyska vän! 

Yvi och Rachel från Tyskland.
Lillebruschan Lukas från Tyskland och härliga Elina och Louise från Sverige mina jobbarkompisar i köket!  

Sen finns de la ungefär 50st till som jag inte nämnt men tydligen hänger jag en del med Domma eftersom de finns kort på dom i min telefon! Alla är så fina här snälla och Goa. De e bara så olika de där hur man beter sig ibland. 😜 
Så nu vet ni de, och jag kommer ihåg senare va de va för folk jag hängde med egentligen... 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hand Made By Ida

Pappasflicka långt borta på Hawaii

RSS 2.0