Då börjar vi räkna ner...

Jaha ja då va de bara 1 vecka kvar på detta ställe. Sjukt va tiden går fort. Men jag känner mig klar här och är redo att åka hem, ska bara jobba 2 dagar till och njuta på stranden lite innan jag är klar. 

Idag hade gjorde vi Skandinavier här ett luciatåg för vårt Kokua crew. Mycket uppsakattat av dom andra och vi kunde få lite julkänsla. Vi va typ 15st så de va riktigt roligt! 👌 



 
Och här kommer en bild på världen väska kitchen crew idag jobbade vi sista dagen tillsammans allihopa. 


Förra helgen var jag, Alma och 3 andra svenska tjejer på en annan ö, ohau. Var i honululu och åkte runt på ön. Sååå vackert och den ön är verkligen som man tänker sig att Hawaii ska vara! 


Waikiki beach, för mycket folk för oss men häftigt att ha varit där! 
Puss på er därhemma! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hand Made By Ida

Pappasflicka långt borta på Hawaii

RSS 2.0