LooooV!

Imon kära vänner får jag SPORTLOV. WOHOO...

Jag önskar att jag kunde säga att lovet ska spenderas i Orsa för 8de året i rad, men det tar hårt i mitt hjärta att behöva inse att så är inte fallet. :(

Nepp imon drar jag hem till fina Råhult för att träffa några vänner och åka lite griller innan jag och mammsen tar vårt pick och pack och drar till STOCKHOLM på söndag. WOHOOO!

Älgen och jag 1 vecka i vackra stockholm, de kan inte bli bättre?

På fredagen drar jag vidare till Örebro för att förenas med mina mullsjö tjejer och en saknad Frida och spendera helgen med dom.

Jag känner att de kommer bli ett fin fint lov ändå!

Tjing, nu ska jag lära mig att säga SUSTANIBLE... wish me good luck!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Hand Made By Ida

Pappasflicka långt borta på Hawaii

RSS 2.0